keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

KUKA OLEN



Hei! Olen Eevi Palm toisen vuoden merkonimi 
opiskelija. Opiskelen Salon Seudun ammattiopistossa.
Olen 17 vuotias positiivinen, oma-aloitteinen ja rento nuori nainen. Perheeseeni kuuluu minun lisäksi 3 vanhempaa sisarusta ja vanhemmat. Eli olen se perheen kuopus ja siitä ylpeä jollain tasolla. Meillä on kaksi leikkisää ja ihanaa maatiaiskissaa, jotka ovat yksi inspiraationlähde. Harrastan keilailua, jossa saan paljon kokemusta tiimityöskentelystä.

Olen asunut koko elämäni Perniössä. Olen vain muuttanut kerran sen sisällä. En ole matkustellut kauheasti ulkomailla, koska ei ole ollut varaa. Ja ne kerrat, kun olen matkustellut, olen ollut niin pieni, että en muista niistä kuin pieniä välähdyksiä.

Asun yhä Perniössä, mutta nyt asustelen PopUpCollegen ajan Nurmijärvellä sukulaisilla, jotta kulkeminen olisi sujuvampaa. Opiskeluni on niin hyvässä vaiheessa, että ei ole ainakaan paniikkia niiden suhteen. Nyt on tarkoituksena saada ensimmäisenä opiskelut kuntoon, ehkä töitä ja sitten vasta mietin suuria muutoksia. 

Haluaisin mennä ja matkustaa Rodokselle ja muutenkin matkustella ja seikkailla erimaissa, mutta enimmäkseen lämpimissä lomakohteissa. Haluaisin siksi oppia paremmin englantia sekä tietää enemmän kulttuureista. PopUpCollegessa haluaisin oppia enemmän sosiaalisuutta. Samalla haluaisin päästä tekemään erillaisia projekteja, joista saisin kokemusta ja käytännön oppia tulevaisuuteen.

Rodokselle pääsen lokakuussa, koska se on minun syntymäpäivälahjani tädiltäni. Joten minun pitää vain saada tulevasta kesätyöstä säästettyä rahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti